ייעוץ ועיצוב מסרים ציבוריים

כשאני מדבר על "הציבור" אני מתייחס למעשה למובן הרחב של המילה. החל מציבור קובעי המדיניות, דרך ציבור התורמים ועד לציבור הכללי, כל סגמנט שכזה מכוונן לקלוט, או לסנן, מסרים מסוימים וכדי לדבר אליהם כך שהם יקשיבו נדרשת התאמת התוכן ועיצובו לכל סגמנט שכזה מתוך היכרות והבנת השיח. מדובר בשיעור הראשון במסגרת "מבוא לתקשורת המונים": התאמת המסר למדיום בו נעשה השימוש ולקהל היעד הקולט את המסר.

במפגש עם הציבור, אנחנו צריכים לעצב את המסרים באופן שיאפשר לכלל השחקנים להבין אותם ולהזדהות, והשחקנים מרובים. תהליך עיצוב המסרים כולל איתור נקודות חוזקה וחולשה במסר ובניית תוכנית עבודה מפורטת ומותאמת להנגשת המסרים. כיועץ, השתתפתי והובלתי תהליכי עיצוב מסרים של גופים עסקיים ויוזמות חברתיות, וכיזם חברתי בעצמי, הובלתי קמפיינים רבים ברמה הארצית והמקומית. אני מכיר באופן אישי את הקושי בניהול שיח מרובה משתתפים. אני דואג לקחת חלק פעיל וקשוב כדי להכיר לעומק את אופן פעילות השדות בהם אני פועל וצברתי ניסיון מעשי שמקנה יתרון משמעותי בתחום.

בעזרת כלים שצברתי בניסיון המחקרי שלי נוכל לבצע ניתוח קהלים אפקטיבי, עיבוד ותגובה בזמן אמת למסרים ולתמורות בשיח הציבורי. נוכל לבנות ניירות עמדה אשר ייתמכו את מפגשי השיח עם קובעי המדיניות והכל מתוך הבנה כי המפגשים צריכים להתנהל במקצועיות ומתוך תוכנית עבודה סדורה.

במסגרת השירותים המוצעים:

  • ניתוח קהלים
  • כתיבת ועיבוד המסרים בהתאם לקהלים
  • איתור ועיבוד מידע התומך את המסר
  • כתיבת ניירות עמדה
×